ח"כ זוהר: "ההחלטה על הדבקה המונית סיכנה את חיי אזרחי ישראל"

אסתי פלד No Comments on ח"כ זוהר: "ההחלטה על הדבקה המונית סיכנה את חיי אזרחי ישראל"

ח"כ מיקי זוהר בריאיון ל"מהדורה המרכזית" תוקף את החלטת הממשלה לטענתו ללכת להדבקה המונית, "חיים רבים של אזרחים היו בסיכון מבלי שידעו על כך". זוהר התייחס למשבר הכלכלי ועליית המחירים: "הממשלה לא יכולה לעזור, קופת המדינה משועבדת לתנועה האיסאלמית"

צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) התראיין הערב (ראשון) ל"מהדורה המרכזית" בהגשת אבי רבינא והתייחס לאמרות של בנט כי הוא הכין את המדינה הכי טוב בעולם לגל האומיקרון, ואמר "להגיד שבנט וממשלתו ניצחו את הקורונה כמובן שאינה הגיונית, הם החליטו על הדבקה המונית שהביאה לחולים רבים, לחולים רבים קשה ונפטרים רבים, רק שהם לא עדכנו את הציבור כי הם החליטו על הדבקה המונית, והדבר סיכן את כל חיי אזרחי ישראל מבלי שהודיעו על כך".

זוהר זעם על ההחלטה של הממשלה על הדבקה המונית מבלי להתחשב בחיי אדם, "למי יש את הזכות בעולם הזה מי יחיה ומי ימות? ומי אפשר להפקיר אותו למותו ואת מי צריך להציל, זה בידיו של הקב"ה. אנחנו צריכים לנסות להציל כמה שיותר, אני לא מבין את השיקול הזה שהוצג בממשלה המוזרה הזו. כל אדם הוא עולם ומלואו, צריך להציל כל אחד אבל הם החליטו שלא, וכל זה בשביל מה בשביל אמפתיה וסימפטיה שבנט וממשלתו רצו לקבל מאנשים מסויימים".

זוהר התייחס לגל עליית המחירים הדרמטית מזה שנים במשק ואמר "הפעם הממשלה לא יכולה להתערב הפחתת מחירים, כי היא לא יכולה להביא את הכסף לספקים כי היא צריכה לשלם 53 מיליארד ש"ח למנסור עבאס. היבואנים לא מקשיבים לבקשות של הממשלה, הם מתעסקים ברווחים שלהם. כדי שהמחירים ירדו היא צריכה להתערב אקטיבית, לא להתערב בשוק אבל כן לדאוג לציבור. הקופה של המדינה כרגע משועבדת לטובת מועצת השורא והתנועה האיסלאמית".

 



0 תגובות